Grafiki na LinkedIn to ważny element wizerunku profesjonalnego użytkownika tej platformy. Dzięki nim możemy w prosty i atrakcyjny sposób przedstawić swoją osobę, umiejętności czy doświadczenie zawodowe. Grafiki te są także skutecznym narzędziem marketingowym, które pomagają w budowaniu wizerunku marki osobistej oraz w przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów i pracodawców. Warto zadbać o wymiary grafik LinkedIn, aby były estetyczne, czytelne i spójne z pozostałymi elementami naszego profilu, by maksymalnie wykorzystać potencjał tego narzędzia.

Większość osób bez wątpienia kiedyś słyszała o LinkedInie, natomiast nie wszyscy wiedzą dlaczego jest ważny i jakie korzyści z niego płyną. Na początek zróbmy krótkie wprowadzenie, a później opowiemy jakie są wymiary grafik na LinkedIn w 2022 roku.

Jak podaję nam wikipediajest to międzynarodowy serwis społecznościowy, specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych.

LinkedIn jest stworzony dla każdego —zarówno dla studenta, który szuka pierwszej pracy, jak i z pewnością osoby doświadczonej zawodowo.

Znaczenia nie ma też branża, w której pracujesz.

Po prostu dziś zamiast wizytówek (LinkedIn to coś więcej, niż wizytówka online) zbiera się kolejne kontakty na LinkedIn.

Aktualne wymiary grafik LinkedIn

Wracając do grafiki, musimy na początku podzielić na kilka osobnych podpunktów ze względu na ich charakter:

  • Profil osobisty
  • LinkedIn
  • Profil firmowy LinkedIn
  • Udostępnione grafiki
  • Grafiki reklamowe

Jest to bardzo ważne, dlatego, że każdemu z tych punktów przysługują się inne rozmiary grafik.

Profil osobisty LinkedIn

W tym akapicie skupimy się na:

  1. Zdjęciu profilowym
  1. Grafika/zdjęcie w tle
  • Wymiary zdjęcia profilowego to 400×400 px, a maksymalny rozmiar pliku to 8 mb.
  • Grafika w tle ma wymiary 1584 x 396 px, rozmiar pliku max. 4 mb.

Profil Firmowy

  1. Logo Firmy/ Grafika profilowa
  1. Grafika/zdjęcie w tle
  • Wymiary grafiki profilowej 300 x 300 px
  • Wymiary grafiki w tle 1536 x 768 px

Udostępnione grafiki

Idealne wymiary udostępnionej grafiki na LinkedIn to 1200×627 pikseli.

Grafiki reklamowe

Tworząc reklamę na LinkedInie, przede wszystkim pamiętaj, że zalecane wymiary tej standardowej to 1200×627 pikseli.

Ta strona używa plików cookie aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z jej użytkowania. Korzystając z serwisów MPG Media wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.