Sprawdzanie poczty zajmuje Ci naprawdę dużą część dnia. Twoim klientom również! Warto zagospodarować tę przestrzeń i dobrze się wypromować właśnie poprzez mailing! E-mail marketing ma kilka naprawdę nietuzinkowych zalet, w połączeniu z innymi narzędziami promowania się w Internecie otwiera drogę do prawdziwego sukcesu. Zatem warto dobrze mu się przejrzeć. Zrobiliśmy to za Ciebie! Oto najważniejsze cele i korzyści płynące z profesjonalnego stosowania e-mail marketingu.

A po co mi te newslettery?

Głównym celem mailingu jest, rzecz jasna, usprawnienie komunikacji między firmą a klientem. Automatyczne respondery czy tzw. maile transakcyjne (potwierdzenie dokonania/zaksięgowania płatności) służą informowaniu klienta, lecz nie tylko! Poprzez e-mail marketing można także np. kreować wizerunek własnej marki, rozsyłając klientom odpowiednio przygotowane treści w postaci newsletterów czy ogłoszeń. Maile naturalnie zwiększają kontakt odbiorcy z firmą, nie dają o niej zapomnieć. Wzbogacone o ciekawe chwytliwe treści, zbudują więź i zachęcą do polecenia marki innym. Zatem e-mail marketing ma w sobie coś więcej niż zwykłe informowanie bazy klientów o zmianie godzin pracy biura, to jest sztuka, która pozwoli zwiększyć sprzedaż i przywiązanie odbiorcy do Twojej firmy!



Zalety mailingu. Jest tańszy i skuteczniejszy niż spot w telewizji

Po pierwsze i chyba najważniejsze, marketing poprzez pocztę elektroniczną nie jest drogi. Zwłaszcza w porównaniu do reklamy w konwencjonalnych środkach przekazu.  Z tego właśnie płynie druga korzyść – e-mail marketing jest w pełni mierzalny i responsywny pod kątem dostępu do wyników. Skuteczność i trafność kampanii marketingowej w radiu czy telewizji nigdy nie jest w pełni wiadoma. Mamy także ograniczone możliwości usprawnienia przekazu. W odróżnieniu od klasycznych kanałów komunikacji marketingowej, kampanię e-mailową można dokładnie zbadać, ocenić jej skuteczność i wnieść odpowiednie zmiany. Taką kampanię także o wiele prościej zawiesić ze względu na niskie koszty stały. Nieskuteczna i słabo dopasowana do odbiorcy reklama w TV w przypadku jej zawieszenia będzie kosztowała Cię słono i nie przyniesie żadnego zysku, ni teraz, ni w przyszłości. W przypadku e-mail marketingu będziesz w stanie na bieżąco dopasowywać wszystko do potrzeb klientów i własnej firmy, zwłaszcza, że możesz od razu dokładnie zbadać czy przykładowy newsletter wywołał zainteresowanie wśród odbiorców, jak często był otwierany i czy ktoś wszedł na stronę Twojej firmy po zapoznaniu się z jego treścią. Pełna przejrzystość! Już nie musisz czekać aż przykładowi „radiowcy” podeślą Ci raport z zinterpretowanymi wynikami.

Jak w biznesie. Szybko i skutecznie

E-mail marketing jest szybki. Jest szybszy niż niektóre inne kanały promocji w Internecie. Szybka wysyłka poinformuje wszystkich Twoich klientów (o ile są w bazie mailowej) o nadchodzącej promocji czy chwilowych zmianach w działalności firmy. Zero straconego czasu na niepotrzebne telefony od zatroskanych klientów! Dzięki interaktywności (sprawdzonej już w przypadku mierzenia skuteczności kampanii) możesz natychmiast się dostosować do oczekiwań odbiorców. Kiedyś poznawanie zainteresowań i gustów było dostępne tylko wielkim graczom, będącym w stanie wydać spore kwoty na odpowiednią analitykę czy np. badania preferencji konsumentów. Teraz możesz kreować strategię swojej marki w oparciu o dane pozyskane m.in. z wyników kampanii mailingowej!

E-mail marketing. A co jeszcze?

Tani, szybki i w pełni mierzalny, marketing e-mailowy pozwala Twojej firmie zaistnieć w umysłach gigantycznej rzeszy Twoich odbiorców. Wystarczy tylko uporządkowana i na bieżąco sprawdzana i edytowana baza maili klientów, którzy (!) sami wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych! Współczesny e-mail marketing daje Ci także szeroki wachlarz narzędzi do subtelnego budowania świadomości marki wśród konsumentów.

Profesjonalny mailing tuż na wyciągnięcie ręki.
Poznaj swój zewnętrzny
dział marketingu!

Ta strona używa plików cookie aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z jej użytkowania. Korzystając z serwisów MPG Media wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.