Hubspot. Dlaczego warto z niego korzystać?

Jeżeli ktoś powie ci, że można zwiększyć wydajność twojej firmy, pracując mniej dzięki jednemu rozwiązaniu, to zapewne nie uwierzysz w to. A jednak! W tym artykule skupimy się na nietypowym przedstawicielu rodziny CRM’ów – HubSpot. 

Jak już wiemy z poprzedniego artykułu, z serii skutecznego prowadzenia firmy, “CRM albo jak połączyć marketing ze sprzedażą w twojej firmie?”, jakie korzyści płyną z korzystania z podobnych narzędzi. 

HubSpot. 5 powodów dlaczego warto wybrać. 

Warto zaznaczyć, że czasy CRM jako narzędzia wyłącznie optymalizującego sprzedaż, już się skończyły. HubSpot nie tylko pomaga ci zbudować proces sprzedaży twoich usług. Ale i dodatkowo ma jeszcze sporo przydatnych narzędzi, wspierających takie działy jak: Marketing, Customer Service, Administracja, Sprzedaż. 

  1.  HubSpot to nie tylko system CRM to PLATFORMA CRM

Dedykowana dla wszystkich działów zaangażowanych w kontakty z klientami – dla marketingu, dla sprzedaży i dla obsługi klienta. Zespoły pracują na jednej bazie klientów. Mają wspólne raportowanie, automatyzację procesów (leady z marketing trafiają od razu do sprzedaży, zamknięta transakcja powoduje uruchomienie procesów wprowadzania klienta w firmie).

  1. Dostęp do darmowych kursów i szkoleń

HubSpot posiada nawet własną Akademię, o identycznej nazwie HubSpot Academy. Dzięki temu można poszerzyć swoją wiedzę nie tylko w sprawie obsługi platformy, a również w innych przydatnych dziedzinach. 

  1. HubSpot CMS

HubSpot CMS to nie jest taki przeciętny CMS. Można powiedzieć, że system zarządzania treścią od HubSpot to HubSpot COS (Content Optimization System). To nowa generacja platform internetowych dla firm, które chcą połączyć swoją stronę internetową oraz działania marketingowe.

  1. Prosty sposób obsługi 

Dużym atutem HubSpot jest to, że tak naprawdę możesz zacząć swoją przygodę nawet bez wstępnych szkoleń (chociaż polecamy przynajmniej wstępny kurs). Natomiast wszystkie podstawowe narzędzia są bardzo proste. 

  1. Zintegruj wszystkie zadania

HubSpot Marketing Hub pozwoli Ci realizować wszystkie rodzaje działań marketingowych w ramach jednej platformy. Korzystając z tego oprogramowania, nie musisz sięgać po inne narzędzia. Zapewnia to nie tylko wygodę, ale także umożliwia zachowanie spójności procesów marketingowych.

Na koniec, możemy ze swojej strony zagwarantować, że korzystanie z HubSpot, na pewno ułatwi sporo procesów w twojej firmie. 

Ta strona używa plików cookie aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z jej użytkowania. Korzystając z serwisów MPG Media wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.